מתחם נינג'ה – כיצד להפוך לנינג'ות מקצועיות | מיי נינג'ה

מאז שהתוכנית "נינג'ה ישראל" עלתה לראשונה לטלוויזיה בשנת 2018, הרבה מאוד ספורטאים מענף הטיפוס ובכלל אוהבי הספורט למיניהם היו מרוצים מכך שסוף סוף המודעות לטיפוס ובכלל עולם ספורט הנינג'ה קיבל את הכותרות הראויות לו. מיד לאחר סיום העונה הראשונה החלו לצוץ בכל עיר, יישוב, כפר וקיבוץ פארקים אתגריים וגינות ציבוריות שהדגש עליהם הוא ספורט אתגרי או – מתחם נינג'ה.

כמו פטריות אחרי הגשם

קונספט אימון ninja הינו מוכר בכל העולם כאשר המקור הגיע כמובן מ- סין הרחוקה. רשת NBC האמריקאית הביאה לשידורי הטלוויזיה את American Ninja Warrior אשר כל חובב ספורט בכל העולם, עקב אחר הפורמט המעולה שבו לוקחים מאות מתמודדים אשר מנסים לעבור דרך מסלול מכשולים מאתגר ומסובך מאוד תוך פרק זמן קצר ביותר. אם המתמודדים אינם מצליחים הם עלולים ליפול בריכת שנמצאת מתחת למסלול המכשולים. מיי נינג'ה גאים להצעיד את עולם הנינג'ה קדימה, עם מתחם נינג'ה מהנה ואיכותי.

ומה אצלנו בישראל?

אחר ההצלחה האדירה של התוכנית אפשר לראות הרבה מאוד מקומות שונים שמציעים מתחם נינג'ה לאימונים מעבר לפארקים הציבוריים הפתוחים לכולם. כמו למשל מיי נינג'ה אשר מציע אימון נינג'ה לילדים בטווח גילאים רחב במיוחד.
חוץ מחוגים לילדים אפשר למצוא אימון נינג'ה למבוגרים עם ניסיון וללא ניסיון לפני כן. בנוסף לחוגים המאתגרים המומלצים ביותר, אפשר למצוא במתחם מיי נינג'ה אימונים אישיים, אימוני קבוצות של מתקדמים ועוד מכשור של מכון כושר להעצמת האימונים. חשוב לציין של המאמנים ומדרכי הכושר שנמצאים במתחם מיי נינג'ה, כולם מוכרים ומובילים בתחומם מה שמעלה את רף המקצוענות על שאר המקומות הדומים.

אמא גם אני רוצה

חוץ מספורט הטיפס ובכלל ספורט הנינג'ה המעולה, יש עכשיו טרנד משגע של ימי הולדת בקונספט נינג'ה. גם ימי הולדת שנחגגים בגילאים שונים, ניתן לקיים במתחם מיי נינג'ה עם מדריך צמוד שמלווה את יום הוולדת מההתחלה ועד הסוף תוך שהוא יוצר יריבויות בקבוצות שמחולקות מראש. איזה כיף שימי הולדת יכולים להיחגג בנושא ספורט כלשהו שגם מהווה ערך מוסף למסרים שאנחנו המבוגרים רוצים להעביר לילדנו. מיי נינג'ה גאים להפעיל מתחם נינג'ה מהנה במודיעין.

לסיכום

היום כבר לא צריך לחלום על להיות נינג'ה, היום אפשר כבר להיות נינג'ה. כאשר מרחק הנגיעה מהחלום הוא די קרוב משום שקיימים מקומות שהוקמו ונועדו אך ורק לתרגל אימוני כושר בדגש על אימוני נינג'ה לילדים, למבוגרים, בקבוצות או ביחידים. במתחם מיי נינג'ה כל אימוני הנינג'ה מתייקים תחת קורת גג אחת עם מיטב המאמנים והמדריכים

נגישות